Opgaver som fast kunstner i galleriet
Arbejdsgrupper i Gallery ArtTour
- Grupperne mødes og aftaler planlægning
- Galleriet må gerne være mødested
- Der kan evt oprettes en messenger-tråd til de forskellige grupper
Styregruppen
Henning Dalhoff – Formand: Står for trykning af plakater og skilte, kontakter til udlejer, kommune mm
Peter Witt – Kasserer: Alt med regnskab og økonomi, Betale regninger, Kontakt til told og skat betalingssystem i baren, kontakt til kommissions-kunstnere,
Helle Sneum: Står for kontakten til nye kunstnere – faste og gæstekunstnere. Udstillingskoordinator og har dermed overblikket for den samlede udstilling. Hun er vejleder – ikke diktator, som hun selv siger
Lone Fruergaard: Styrer vagtkalenderen og står for kontakten til de frivillige. Det er dog primært medlemmernes opgave at ønske datoer for 2 – 3 vagter mdl. Medlemmerne opfordres til selv at skrive sig på vagtkalenderen
Helle Borg Hansen: Webmaster – står for alt på hjemmesiden og oprettelse af events i kalenderen samt billetsystem mm
Gitte Larsen: Sørger for at sende nyhedsbreve ud, for annoncer på facebook, begivenheder på Facebook, rokeringsmodellen, vinduespyntning mm
Café – gruppen
Ansvarlige: Henning Dalhoff. Lone Fruergaard, Sanne Riddell, Peter Witt, Inge Egebjerg
Peter Witt: Opsætning af betalingssystemet og Bestilling af drikkevarer samt lagerstyring
Sanne Riddell: Ensartet servering, Indkøb af Kaffe, mælk mm
Yderligere indkøb til caféen: Alle i gruppen
Andre opgaver
Susanne Herrmann: Lægger al kunst og alle events ud på sociale medier
Lene Lindebjerg: Lægger events ud i grupper på Facebook og hænger plakater op i byen
Birgit Brandt: Modtager tekster fra nye kunstnere og redigerer dem inden hun sender dem til webmaster
Suzanne Fendt: Står for galleriets vasketøj
Ferniseringer
Ansvar: Lørdagsvagterne og frivillige
Opgaver
Dække borde – sætte vinglas, kaffe/te-krus, te, mælk, servietter mm frem
Brygge ekstra kander kaffe
Lægge den røde løber ud på gaden
Oprydning og opvask efter arrangementet.
Events
Her mangler en koordinator, som styrer bookninger og sørger for at alle opgaver bliver besat
Ansvarlige: Medlemmer, der har arrangeret eventet – gerne andre medlemmer samt frivillige
Opgaver
Sørge for at markedsføringen bliver varetaget
Gøre lokalet klar til det pågældende event og forberede evt traktement
Kontrollere billetter ved indgangen
Sælge fra baren
Oprydning og opvask efter arrangementet.
Fælles opgaver
Ansvarlige: Alle i galleriet
Opgaver
Være gode salgs-ambassadører for hinanden
Sørge for at klargøre kaffe til Caféen
Kontakt kunstnere vedrørende gæstekunstnere, foredragsholdere, musikere osv
Uddel vores flyers
Oprydning efter behov
Deltag om muligt i ferniseringerne 1. lørdag i måneden
Se om du passer ind i nogle af disse grupper, eller find dine egne opgaver.
Se hvad du kan gøre for at fremme salget og synligheden for alle i galleriet
Praktisk info
Wifi: Gallery 0509
Galleriets tlf. 61774367
Galleriets mobilepay: 10 20 52
Hjemmeside: art-tour.dk
Regninger til galleriet: kasserer@art-tour.dk