Opgaver som fast kunstner i galleriet

Arbejdsgrupper i Gallery ArtTour

  • Grupperne mødes og aftaler planlægning
  • Galleriet må gerne være mødested
  • Der kan evt oprettes en messenger-tråd til de forskellige grupper

Styregruppen

Henning Dalhoff – Formand: Står for trykning af plakater og skilte, kontakter til udlejer, kommune mm

Peter Witt – Kasserer: Alt med regnskab og økonomi, Betale regninger, Kontakt til told og skat betalingssystem i baren, kontakt til kommissions-kunstnere,

Helle Sneum: Står for kontakten til nye kunstnere – faste og gæstekunstnere. Udstillingskoordinator og har dermed overblikket for den samlede udstilling. Hun er vejleder – ikke diktator, som hun selv siger

Lone Fruergaard: Styrer vagtkalenderen og står for kontakten til de frivillige. Det er dog primært medlemmernes opgave at ønske datoer for 2 – 3 vagter mdl. Medlemmerne opfordres til selv at skrive sig på vagtkalenderen

Helle Borg Hansen: Webmaster – står for alt på hjemmesiden og oprettelse af events i kalenderen samt billetsystem mm

Gitte Larsen: Sørger for at sende nyhedsbreve ud, for annoncer på facebook, begivenheder på Facebook, rokeringsmodellen, vinduespyntning mm

Café – gruppen

Ansvarlige: Henning Dalhoff. Lone Fruergaard, Sanne Riddell, Peter Witt, Inge Egebjerg

Peter Witt: Opsætning af betalingssystemet og Bestilling af drikkevarer samt lagerstyring

Sanne Riddell: Ensartet servering, Indkøb af Kaffe, mælk mm

Yderligere indkøb til caféen: Alle i gruppen

Andre opgaver

Susanne Herrmann: Lægger al kunst og alle events ud på sociale medier

Lene Lindebjerg: Lægger events ud i grupper på Facebook og hænger plakater op i byen

Birgit Brandt: Modtager tekster fra nye kunstnere og redigerer dem inden hun sender dem til webmaster

Suzanne Fendt: Står for galleriets vasketøj

Ferniseringer

Ansvar: Lørdagsvagterne og frivillige

Opgaver

Dække borde – sætte vinglas, kaffe/te-krus, te, mælk, servietter mm frem

Brygge ekstra kander kaffe

Lægge den røde løber ud på gaden

Oprydning og opvask efter arrangementet.

Events

Her mangler en koordinator, som styrer bookninger og sørger for at alle opgaver bliver besat

Ansvarlige: Medlemmer, der har arrangeret eventet – gerne andre medlemmer samt frivillige

Opgaver

Sørge for at markedsføringen bliver varetaget

Gøre lokalet klar til det pågældende event og forberede evt traktement

Kontrollere billetter ved indgangen

Sælge fra baren

Oprydning og opvask efter arrangementet.

Fælles opgaver

Ansvarlige: Alle i galleriet

Opgaver

Være gode salgs-ambassadører for hinanden

Sørge for at klargøre kaffe til Caféen

Kontakt kunstnere vedrørende gæstekunstnere, foredragsholdere, musikere osv

Uddel vores flyers

Oprydning efter behov

Deltag om muligt i ferniseringerne 1. lørdag i måneden

Se om du passer ind i nogle af disse grupper, eller find dine egne opgaver.

Se hvad du kan gøre for at fremme salget og synligheden for alle i galleriet

Praktisk info

Wifi: Gallery 0509

Galleriets tlf. 61774367

Galleriets mobilepay: 10 20 52

Hjemmeside: art-tour.dk

Regninger til galleriet: kasserer@art-tour.dk

close

🤞 Tilmeld vores nyhedsbrev

Vi spammer ikke! Læs vores [link]privatlivspolitik[/link] hvis du vil vide mere.